Révi Lapulevél,

Üdvözöljük olvasóinkat! Talán nem az első újság, ám ez az ahol a valós hírekkel foglalkozunk, hiszen az utcákon nap, mint nap folyik az élet, a fogadókban összetűzések, az utcákon gyilkosságok, és egyéb támadások történnek. A városháza rejtett irodáiban folynak a tárgyalások. A lapulevél ezeket gyűjti össze és közli le hetente az izgalomra vágyó olvasóinknak. Az újság még jelenleg is keres írókat, ám a firessebb kiadványokat a Piactéren keresse!

Linkblog

Tivornyázó

A FOGADÓ, AMELY _SOSEM_ ADJA KI VENDÉGEIT A HATÓSÁGOKNAK!

Fűszerbolt

A DÖG-ZUG HATÁRÁN, EL SEM TÉVESZTHETI! NAGYTÉTELBEN RENDELŐKBEN KISZÁLLÍTÁSSAL!

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Egy felháborodott lakos levele

2007.07.05. 20:25 Rufus da Devil

 Minap épp a városban sétáltam új munkámnak, az újságírásnak hódolva. A városban szerzi az ember a legtöbb információt. A városban sétálva egy ismerősömmel találkoztam, aki épp valami vicceset mesélt egy barátjának. Megvártam, míg befejezik a beszélgetést, aztán megkérdeztem tőle, min mulat annyira jót. Akkor a kezembe nyomta a pergament, amit a kezében tartott azzal az indítékkal, hogy olvassam el. A pergament széthajtva egy macskakaparásos írást véltem felfedezni, amit kapkodva írhattak.


 ~Városvezetőséges Urak!

Nagy felháborodást vélek ebben a városban. Még magukat is bántassak.! Ez már nem Invictus úr általi szépen vezetett virágzó város. Ez egy.. egy teljesen elroncsolódott korcsos város.. Sok a bűnöző.. kevés a jó ember.. Még lehet hogy maguk se tiszták.. Múltkor bejeltettem egy rablótámadást a tanyámról.. Maguk azt vissza - össze hazudnak, hogy segítenek.. Azóta már a lányom is eltűnt. És ez a maguk hibája, csak a maguké.. A háború is. A negyed családom kihalt a maguk tétlenkedése miatt. A szép arcukat mutogatták a népnek, de minket, akik a Rév falain kívül lakunk le sem tojtak.. Ez a városvezetés? A kapám jobban vezetné a várost, mint maguk. Ki, honnan tudja maguk mit csinálnak azokban a csúcsészű könyvtárosok gyűrűjében. No annyit akarok ezzel a levéllel mondani, hogy orvosolják a külterületen lakók bajait és csökkentsék a bűnözést, mert az emberről a bőrt is lelopják két korsó sör között. Tegyenek valami,t mert ha én egyszer odamegyek rendet csinálni abban nem lesz köszönet..

Egy külterületen lakó öregember..

 Kicsit hitetlenkedve olvastam a levelet. Én nem mulattam annyira jót rajta. Elkértem a levelet és egy kis sajtócikk fényében a Városházán dolgozó Marco del Quadnak adtam át a levelet, aki nagyon komor arccal vitte el a levelet. Azt mondta, ha lesz valami hír, akkor tájékoztatni fog. Addig is a városvezetés rágódhat a dolgokon... Lehet, hogy igaza van az álnévvel, irt öregembernek?

 

Marcus Donefield (#136713)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hetilap.blog.hu/api/trackback/id/tr33112460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

révi virágszál 2007.07.07. 17:49:39

Nos, ez egy meglehetősen khmm...érdekes levél. De kérem...Talán azért van a vezetőség, hogy a legjobb tudása szerint vezesse a népet, még ha ez időigényes folyamat is. Kedves jó bácsikának igaza van, az ostrom és egyéb mostanában történtek sok áldozatot követeltek, de ez nem a régensi hivatalban ülők hibája! Ott voltak a harcban a fivéreim, apám és vőlegényem, megsérültek és majdnem meghaltak. Tudom mit beszélek, tehát csak azt tudom mondani: nem azért ül a nádori székben Kara ben Nemzi, mert nem érdemelte ki ezt a rangot.

Uff, beszéltem :)
süti beállítások módosítása