Révi Lapulevél,

Üdvözöljük olvasóinkat! Talán nem az első újság, ám ez az ahol a valós hírekkel foglalkozunk, hiszen az utcákon nap, mint nap folyik az élet, a fogadókban összetűzések, az utcákon gyilkosságok, és egyéb támadások történnek. A városháza rejtett irodáiban folynak a tárgyalások. A lapulevél ezeket gyűjti össze és közli le hetente az izgalomra vágyó olvasóinknak. Az újság még jelenleg is keres írókat, ám a firessebb kiadványokat a Piactéren keresse!

Linkblog

Tivornyázó

A FOGADÓ, AMELY _SOSEM_ ADJA KI VENDÉGEIT A HATÓSÁGOKNAK!

Fűszerbolt

A DÖG-ZUG HATÁRÁN, EL SEM TÉVESZTHETI! NAGYTÉTELBEN RENDELŐKBEN KISZÁLLÍTÁSSAL!

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Rablás a Riscosi földeken

2007.07.06. 10:16 Rufus da Devil

A minap a Nagyrét néven elhíresült helyszínen jártam, hivatalos okokból, amikor érdekes dologra lettem figyelmes. Csupán egy hangos kiáltást hallottam semmi többet, de úgy éreztem, oda kell mennem. Csupán a segítségadás miatt is. Amint elértem a lakókocsikat, egy nyitott ajtójút pillantottam meg. Gondoltam belekukkantok, de nem találtam senkit. Azonban egy kis papiros ott hevert a padlón. Ez állt benne:

Üdvözletem!
A lányt fogva tartom.
3000 aranyat követelek az életéért cserébe, ha nem kapom meg kénytelen leszek, végezni vele.
Találkozó a Törött Flaska nevű fogadóban. Egyedül jöjjön, különben a lány élete hamarabb ér véget.
Daer a fogvatartó


Vajon kitől érkezhetett ez a levél, kinek árthatott az Aranykalitka, hiszen a Nagyrét az ő "területük". Nem tudni, embereink gőzerővel keresik a további információkat. Például lezajlott-e, és ha igen, mi történt a kétes hírű fogadóban. Kit raboltak el, s legfőképp, ki az a Daer?

Rufus da Devil (#111111)


6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hetilap.blog.hu/api/trackback/id/tr5112726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

???? 2007.07.06. 13:52:47

Hm. Ez most mi?

kekec 2007.07.06. 17:05:10

Érdekes én nem láttam ott a reagod.az üzenetett nem te vetted át hanem más. te max ooc olvashatad.akkor mért irod az újságba ic? Baki!!!!

???? 2007.07.08. 12:47:38

Hát ez az egész.... Nem értem. Az egyik bejegyzést sem. Mi a cél?

Emporio Riscosi 2007.07.09. 10:21:50

én sem értem, viszont némi kritikát hadd fogalmazzak meg, OOC (minthogy IC nem is lehet):

- a levél legutolsó említésekor még Emporio kari kezében volt. Változás említésének hiányában ez így is marad, hisz épp segítséget kér: nyilván a levéllel együtt fogja ezt tenni.

- Rufus da Devil karakter nemhogy abban a topicban nem fordul meg, ahol ez a játék zajlik, de még a környezőkben sem.

- a kari lakókocsijának ajtaja nem maradt nyitva, hanem éppenhogy bevágta maga mögött.

- ha egy újságíró egy olyan klánban, ahol vendégként tartózkodik, meglát egy nyitott ajtót, beles, beleolvas ottani papírokba, majd a segítségnyújtás helyett cikket ír a bajból, (pedig a töltelékszöveg szerint emiatt ment oda egyáltalán) ez elég sekélyes etikai magatartást feltételez

- ha egy cikket lehoz az újságban, legalább annyi legyen benne, hogy értesíti az érintetteket
(szintén etika)

- ha a cikkben kérdéseket tesz fel, akkor legalább a minimális erőfeszítést tegye meg afelé, hogy megpróbálja megválaszolni a kérdéseket (igaz, ehhez meg kellene jelenni IC.)

- Ha IC ír egy cikket egy újság, ügyeljen arra, hogy IC információkat is közöljön: ilyenformán a Városőrök, a Gárda vagy bármelyik klán IC is tudomást szerzett erről: tehát én úgy gondolom, ha emiatt az elrabolt lány esetleg meghal, az újság képviselői is hivatalosan felelősségre vonhatók. IC játék függvényében én majd erre fogok gőzerővel válaszokat keresni;)

Az a bizonyos nagybetűs 2008.02.23. 14:15:19

Nos, tessék jobban figyelni, Rufus!:D
Én ezt a hibát nem fogom elkövetni :P
süti beállítások módosítása