Révi Lapulevél,

Üdvözöljük olvasóinkat! Talán nem az első újság, ám ez az ahol a valós hírekkel foglalkozunk, hiszen az utcákon nap, mint nap folyik az élet, a fogadókban összetűzések, az utcákon gyilkosságok, és egyéb támadások történnek. A városháza rejtett irodáiban folynak a tárgyalások. A lapulevél ezeket gyűjti össze és közli le hetente az izgalomra vágyó olvasóinknak. Az újság még jelenleg is keres írókat, ám a firessebb kiadványokat a Piactéren keresse!

Linkblog

Tivornyázó

A FOGADÓ, AMELY _SOSEM_ ADJA KI VENDÉGEIT A HATÓSÁGOKNAK!

Fűszerbolt

A DÖG-ZUG HATÁRÁN, EL SEM TÉVESZTHETI! NAGYTÉTELBEN RENDELŐKBEN KISZÁLLÍTÁSSAL!

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Milyen a Városháza egy ott dolgozó szemszögéből?

2007.06.29. 20:45 Rufus da Devil

Az Archon elrablása után vettem a fáradtságot, és elindultam a Városházára hogy jobban körülnézzek, mi is történhet ott. És összeakadtam egy régi ismerősömmel Marco del Quaddal. Ő a Városházán dolgozik és kérdeztem tőle egy két dogot egy interjú formájában. Most ezt vetem papírra.

Riporter: - Jó napot! Hogy maradjunk a tárgyilagos megszólításnál. Nos, mint mondtam most egy riportot szeretnék tőled kérni. Az újságba " Milyen a Városháza egy ott dolgozó szemszögéből" címmel fog bekerülni. Az első kérdésem hozzád. Milyen a Városházán dolgozni? Nagy felelőséggel jár?
Marco: - Üdvözlöm. Igen tudom hogy ez egy riport lesz tehát ehhez megfelelő szavakat fogok megválogatni. A Révi Lapulevélnek a Városházán is jó híre van. Nos engem nagy önbecsüléssel tölt el, hogy a Városházán dolgozhatok. Nagyon nagy felelőséggel és odaadással és gonddal jár ez.
Riporter: - Értem köszönöm, hogy ilyen odaadóan válaszolt. A következő kérdésem, ha nem leszek túl indiszkrét. Mit gondol a mostani városvezetőségről?
Marco: Hát a kérdés egy kicsit indiszkrét, de gondolom szabad városban élünk, nem kötik az ebet a karóhoz. Szívesen elmondom a véleményemet. Szerintem a mostani városvezetőség nagyszerűen végzi a munkáját, bár úgy érzem egy két olyan dolog van előkészülőben, amit nem lehet megakadályozni. Bár ez csak egy írnok szavai.
Riporter: Igen. És véletlenül nem tudja mik ezek a "nem befolyásolható" tények? Hatással lehet Távolrév életére? Esetleg a Tengeri Céhvel kapcsolatban fog folyni az ügy?
Marco: Sajnálom, de két okból nem válaszolhatok erre a kérdésére. Ezzel kockáztatnám az állásomat és nem is tudok róluk szinte semmit. De ha valaki alaposan odafigyel.. Itt van hogy egyre érdekesebb kapcsolatok kerülnek be a Városháza vezetőségébe és épületébe. És itt van Shail Régens úr elrablása ami alapjaiban rengethette meg a Kara ben Nemzi által megálmodott rendszert. De sajnos most több kérdésre nem tudok válaszolni, mert vár a munkám. De ha bármikor szeretné ezt az eszmecserét folytatni, szívesen állok elébe, csak keressen meg. A további kellemes napot!
Riporter: Nagyon köszönöm, és még egyszer, köszönöm hogy idejéből is áldozott rám. Persze bármikor hajlandó vagyok folytatni. További kellemes napot!

Ebből a beszélgetésből kiderül, hogy talán mégse olyan jól megy most Távolrév sorsa, mint eddig. Van erre egy mondás is. Ezzel a mondással búcsúzok most Önöktől.:
"A legfényesebb alma is lehet rothad és kukacos belülről!"

Marcus Donefield

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hetilap.blog.hu/api/trackback/id/tr87108669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mesil 2007.06.29. 20:54:12

Ehhez a cikkhez hogy ez az elő igazi cikkem. Mivel ezt is én irtam.. Csak Rufus elfeljtette kitenni de annyi baj legyen:)) Nagyon jó újságírónak lenni! Főleg egy ilyen főnőknél:D
süti beállítások módosítása